Grym dag igår! :)

Hejsan!
Just nu sitter jag i sängen och har aptråkigt haha.
Nejmen igår hade jag jättekul, vid 5? kom Rebecca, Åsa & Dennis hit.
Vi käkade och lite sånt, sen fick jag och Rebecca skjuts till murgrönan.
Gick och mötte Ida & Axel, sen kollade vi på Miranda & Arvid, SÅÅÅÅÅ JÄVLA BRA!
Men aa vi kollade på nåra sen tills det var pause då vi sa hejdå till de och sen tog vi bussen till
rönninge station, tog tåget mot Tumba och sen bussen hem, sen satt vi mest och snackade.
Har precis lärt känna Rebecca för den som undrar, har bara träffats typ 2 gånger, men jättesnäll chey iaf!
Sen typ somnade jag i soffan och då drog de sen, sen blev jag jättepigg så jag skypade ett tag med Sebbe.
Men aa sen somnade han.... dryyg. Men aa idag vet jag inte vad jag ska göra. S Ä M S T A V Ä D R E T
men aa ha en trevlig dag, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0