Kanske blir Timbuktu imorgon! :D

Hejhej!
Just nu sitter jag och gör ingenting, askuuul!
Men aa idag gick jag hem tidigare från skolan, hade skitont i mitt ben.
Asså jag hade jätteont när jag gick. Men aa så mamma och hennes jobbarkompis
kom och hämta mig. När jag kom hem deckade jag i soffan till typ 16 ?
Sen skypade jag en stund, sen käka jag och sen skypa jag igen.
Sen gick jag och duscha och nu sitter jag här igen. Men aa imorgon skulle jag ha
dragit till Grönalund och kollat på Timbuktu med
Sebastian, Hampus & Nicita. Men Hampus & Nicita
kan kanske inte och isåfall drar jag och Sebastian med Ida och Axel, men aa får
hoppas att Nicita och Hampus också kan följa med oss, roligare när man är fler :D
Men aa nu ska jag kolla runt på lite bloggar och så, och sen ska jag läsa läxan.
Och sen ska jag sova, hare bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0