På pappas jobb,


Tjatja

Igår var jag på grönan med nicita, haha vet inte hur mycket randoma saker vi garvade åt haha. Men aa sen när jag kom till TumbaC åkte jag till Salem träffade Hanna vi åkte hem till mig, jag käkade. Sen drog vi till min pappa, hämtade ett par skor drog upp till fotbollsplan och körde fotboll till klockan 24 haha dör vad sämst vi var i början, men vi blev lite bättre iaf :). Men aa sen dog vi hem duschade och satte på en film sen deckare vi haha. Sen imorse ringde pappa vid typ 10? Hade glömt bort att jag skulle vara inne i stan strax innan tolv, så började fixade mig och så sen 11.06 tog vi bussen till Centrum. Hanna drog hem och jag tog tåget till centralen. Gick till gallerian, in på hollister, gick och glodde. Sen köpte jag 2 saker där. Sen drog vi till hm köpte en sak där, sen Gina men hittade inget där.
Sen gick i till donken käkade och nu sitter jag på pappas jobb, och väntar på Hanna som ska komma in och glo i affärer med mig, men nu ska jag vara social mot dady, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0